بهترین مکمل های بعد از تمرین
نوشته شده توسط : مهتا

بهترین حالت کلی: سازنده عضلات اساسی 3 در 1 پرنعمت

اگر به دنبال اضافه کردن ماهیچه و قدرت بیشتر لاغر هستید اما فله ای نیست ، Vintage Build یک انتخاب عالی است. به طور مداوم به دلیل کیفیت ، اثربخشی و ارزش کلی ، نمرات بالایی کسب می کند. فرمول تمیز و تمرکز دارای ترکیبات اثبات شده در ساخت عضلات ، از جمله BCAA ، کراتین و ال-گلوتامین است و هیچ گونه طعم و رنگی مصنوعی ندارد.

ساخته شده با مواد غیر GMO و وگان ، این فرمول با استوی طبیعی شیرین شده و حاوی صفر کالری یا قند است. این شخص ثالث تست شده است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که محصولی ایمن و مؤثر ساخته شده با اجزای با کیفیت تهیه می کنید. در حالی که طعم فوق العاده ای خوشمزه نیست ، انواع توت های تازه و طعم های لیموترش را با آب یا نوشیدنی های دیگر به راحتی می آمیزند.

 

این مکمل مقرون به صرفه حاوی مقدار زیادی از اسیدهای آمینه لوسین ، بتائین و تورین است که همگی ممکن است به افزایش قدرت ، رشد و استقامت ماهیچه ها کمک کند. این شامل دوزهای الکترولیت ، برای کمک به پر کردن مجدد آنهایی که هنگام انجام ورزش تخلیه می شوید. این یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به تناسب اندام است که می خواهند در عین حال سرعت بهبودی خود را نیز اضافه کنند.


بهترین برنامه ریز بودجه: تغذیه بهینه پودر BCAA از طریق مسنجر


آیا به دنبال یک مکمل هستید که برای قبل و بعد از تمرینات خود کار کند؟ این پودر همه کاره از Optimum Nutrition می تواند به شما در هنگام ورزش تقویت کند و همچنین به شما در بهبودی بعد از تمرین کمک می کند. قبل از ورزش استقامتی ، لوسین ، ایزولوسین و والین BCAA می توانند به عضلات شما در مقابله با خستگی کمک کنند.

پس از یک تمرین تمرین قدرتی آن را مصرف کنید و آن دسته از BCCA ها به تقویت سنتز پروتئین برای کمک به رشد عضلات کمک می کنند. این پودر بسیار قابل حل است و می توان آن را به راحتی در لرزش پروتئین قبل از ورزش یا یک نوشیدنی بازیابی ترکیب کرد. به طور کلی ، این یک روش عالی و مناسب با قیمت مناسب است که به شما کمک می کند بیشترین استفاده را از تمرینات خود داشته باشید.


بهترین برای از دست دادن چربی: Scivation Xtend Hydrasport BCAA پودر

اگر اهداف شما سوزاندن چربی و اضافه کردن ماهیچه های لاغر است ، Scivation Xtend BCAA پودر یک انتخاب عالی است که موهای زیادی را برای باکتری شما ایجاد می کند. مقدار اسیدهای آمینه در هر وعده ، آن را به عنوان یک مکمل مؤثر برای بهبود ماهیچه ها و رشد عضلات لاغر تبدیل می کند. یک مکمل فوق العاده بازیابی همه در یک ، همچنین شامل سه نوع الکترولیت برای اضافه کردن در روند هیدراتاسیون است. این شامل قند ، کالری یا کربوهیدرات نیست.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: